lördag 7 februari 2015

Barnkalas

Idag var det inbokat kalas hos en av Oskars förskolekompisar så jag, Oskar och Emilia fick börja förmiddagen med att gå till BR på Stinsen och köpa present. 
Sen var det dags att åka dit och Oskar ville att hela familjen skulle med. Såklart lyckades Emilia pricka rätt med allt..! Hon fick mat vid ett och vi skulle åka lite innan två så jag tänkte att då hinner vi komma hem oxå innan det är dags för nästa matpaus, men icke då. 13:50 när vi skulle åka fick hon världens utbrott och det gick inte att få henne lugn, och tro på fan, skulle hon ha mat igen..! Suck, vi blev lite sena men inte allt för farligt som tur va. Hon äter fort den här tjejen ;) 
Kalaset var kul, massa barn som lekte runt och levde rövare. Tårta och kakor och fiskdamm så Oskar var nöjd och glad efteråt. 
Resten av kvällen har vi bara tagit det lugnt. Per åkte o handlade lite mat ochjag  var hemma med barnen eftersom Oskar inte ville följa med till Ica. Har torkat lite kräk och bytt bajsblöjor..! Oerhört exotisk afton här hos familjen Andersson-Kumlin!!
Nu har jag Emilia sovandes på min mage och jag ska nog göra detsamma.. 

Inga kommentarer: